Vi renoverar mina föräldrars badbod just nu, kommer bli superfint! Jag målade innuti idag, vitt x2. Det är så härligt där ute, hoppas på att ha lite födelsedagsfriande där innan jag åker till DK igen :) 
 
 
 
I måndags, efter en månad i Norge utan styrketräning tänkte jag börja på ett obemannat gym nära mamma och pappa tills jag kommer tillbaka till Odense och mitt eget gym igen. MEN när jag kom dit under de 4 h som de skulle vara bemannat så hade de semester?! Blev aningen irriterad och bestämde mig för att testa Ida Wargs veckoutmaning, har tänkt göra de så många gånger men har inte funnits plats för det också, men nu passade de ju perfekt. Och vilken träningsvärk jag fick i måndags! herregud... Idag körde jag andra gången, Leo bestämde sig för att ligga bredvid och kika på, han undrade nog vad jag höll på med :P Så om ni vill ha en utmaning och träna när ni har tröttnat på att ligga i solen, testa! Jag använde mig av 2 tegelstenar i en plastpåse som vikt, fungerade utmärkt ;) Efteråt blev det lite yoga och huvudstående :) 
 
 
 
 
 

 
badbod, leo, renovering, sommar, träna,

Kommentera

Publiceras ej