Jag ska bli gudmor! D ringde häromkvällen, blev ju nästan orolig att de hänt något... de andra sommrarna han har ringt har de varit för antingen att det va bi/geting-innvation i min lägenhet (panik) eller att en vän hade de riktigt dåligt och behövde komma in på sjukhus i Kph... (hemskt)
Men denna gången va de något helt annat! - Emelie vi undrar om du vil bli gudmor till A? vi vet att du inte är religiös eller så, men vi vill gärna fråga dig... 
 
JA!! så klart jag vill! Ville hoppa upp och ner och berätta för hela världen. 
 
Jag vet inte hur jag ska beskriva min känsla... Utan syskon eller kusiner, inte så stor familj det vill säga, detta betyder såå mycket för mig. Att de vill att JAG ska ha den rollen i A's liv. Känner mig hedrad och extremt glad. Jag ska på dop i augusti i Danmark och jag är faktiskt en del av de... Jag kommer, om jag tar min roll på allvar (såklart jag gör), altid vara en del av deras liv och jag känner mig så tacksam för att de vill att jag ska vara det. 
 
Jag har lovat mig själv att vara en bra gudmor, kankse inte guida honom på de religiösa planet men á la mig, och de är du D och J väldigt medvetna om, och det är nog de som värmer mest i hjärtat, att de litar på att jag som person kan ha ett bra inflytande på lille A :) 
 
I have a mission! 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej