Idag: Rolig praktik på ortopedkirurgen och inspirerande föredrag på kulturmasikninen med Robert Rolfsted och Thomas Rex. 
 
Nu: Totaldöd i soffan med en kopp yogi te, hade behövt massage av min skuldror. 
 
Mer detaljerat: Började dagen med föreläsning på akuten och därefter begav jag mig till operation där jag skulle vara med och titta idag. Första operationen var en knäalloplasik/ någon skulle få et nytt knä. En liten stund in i operationen så kände assistenten att han va på väg att svimma och fick därför gå ut, och det var ju till min fördel ;) Så fick jag assistera resten av operationen, kul! :D Fick dessutom ett "tur att vi hade dig", "glimmrende" av kirurgen och "godt gået" av operationssjuksköterskan efter, det gjorde min dag! Resten av dagen va väll inte lika spännande, men fick lägga bedövning på en kvinna som trillat och hadde ett stort jack i huvudet. 
 
Och ikväll följdes jag och S till ett spännande föredrag om personlig utv./ledarskap, väldigt intressant och inspirerande, hade inte sagt nej till att få en av dem som coach. ;) 
 
Imorgon väntar ännu en operationsdag, blir spännande att se vad som sker! 
 
 
 
 
 
 
 
inspiration, operation, ortoped, praktik, svendborg,

Kommentera

Publiceras ej