Så var praktiken slut på denna avdelningen, skönt! Lyckades dessutom avsluta den på bästa sätt. Dagen bjöd på en primärjournal på en inlagt patient som jag fick göra utan så mycket guidning eftersom forvakten försvann till akuten i 2 timmar och lämnade mig där med patienten, EKG'et och sa att de bara var att ringa om de var något, hjälpe ju dock ej då han inte svarade :P
 
Under tiden så hjälpte jag några Falkreddere som kom in med en patient och undrade vad det betydde at de stod OBS deltatak och WPW på EKG'et de kom in med. Nice när man kan lära två stora, starka män som kör ambulance något , självförtroende booster liksom :) Min forvagt kom iaf tillbaka väldigt mycket senare och vi skulle genomgå min journal som jag dikterade in och precis blev klarskriven av sekreteraren. Tänkte att nu kommer han totalt ändra på allt, MEN allt han sa va - perfekt! Och jag tänke what?! inte en enda kommentar? Tydligen inte och jag hoppade hem väldigt nöjd och glad! 
 
 
 
hjärtmedicinsk, ouh, praktik,

Kommentera

Publiceras ej