Har varit halvt hög av lycka hela dagen, eller ända sedan tentan var över det vill säga, inna det var de inte så kul - Lotting gjorde att jag kom in först och således också ut! 8.30 var jag färdig! lycka, det gick bra :) Ett sms från D  senare och det blev lite kaffe med honom, J och A i solskenet på stammisstället. Köpte mig också ett armband som jag spanat in väldigt länge, det var dax att köpa nu - det fick benämningen "efterekamen/födelsedagspresent till mig själv present". har varit lite hyper sedan dess, om inte detta var nog så skal jag snart på promenad dejt och sedan yoga :) ösregnet på väg till Netto som gjorde mig dyngsur kunde inte ens trycka ner mig :) 
Lite bilder från de senaste dagarna :) 
 
Läsning med M inför eksamen på Nelles - sjukt trevlig kille det där! 
 
 
Promenad längs ån 
 
God frukost 
 
HC Andersen festival i byn, 3D måling på gatan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej