Godmorgon! 
Vaknade upp till strålande sol, kanske får lite mera sommar trots allt :) Startade dagen med bl.a en rödbetssmoothie, har fått rödbetor från mina föräldrars trädgårdsland så nu testas de grejer. Fick inspiration härifrån och improviserade lite, blev väldigt gott i alla fall. 
 
Igår var jag med i ett forskningsförsök och blev utsatt för en benmärgsbiposi, hade förväntat mig att de skulle gjort jätte ont, men lyckligt överaskad blev jag! det var bara lite obehagligt, tur att de finns bedövning. De va inte lika kul igårkväll när den började släppa och jag gick omkring som en gammal tant :P 
Hjälpte väll lite att sitta och titta på disneydags med bl.a bumbibjörnanrna med S, fyller jag verkligen 26 nästa vecka? :P man blir aldrig för gammal för disney ;) 
 
 
 
bär, forskning, frukost, hallon, rödbeta, smoothie,

Kommentera

Publiceras ej