Jag hade tänkt verkligen mycket på detta, åka med en främmling på utflykt och bestiga Tomskjevelen på tomma, 920 moh, den högsta av kustfjällen på Hegelandskusten. Men jag tog chancen och jag ångrar det inte en enda sekund. En utflykt, eller snarare ett fantastiskt äventyr. Försökte ha så lite förväntingar som möjligt och hela upplevelsen överträffade alla föreställningar, från början till slut! Jag var mållös... Här kommer ett smakprov av gårdagen, innan jag fått in resten av bilderna på datorn. 
 
Dit upp skulle vi!
 
 
Efter 2,5 timme var vi uppe, helt slut men sååå värt de
 
 
Utsikten var ännu bättre IRL, men ser ganska underbart ut här med 
 
 
Min nya vän F, experten på hoppbilder :) 
 
 
Ett spontanbad i en finfin sjö blev det också innan vi tog båten till fastlandet igen. 
 
 
 
 
Norge, Tomma, ny vänn, äventyr,

Kommentera

Publiceras ej