Har varit totalt frånvarande härifrån ett tag, har kommit många käppar i hjulet kan man säga och det har hänt mycket de få dagarna.
 
Allra först var jag på yoga festival i helgen. Åkte till Köpenhamn i fredags och mötte upp F och S, och åt vegetarisk buffe på RizRaz, väldigt prisvärt och gott :) Vi hade hyrt en lägenhet på Nørrebro som visade sig vara helt fantastisk och billig desuttom, kunde inte bli bättre. Fredagen avslutades med te och gotte från Lagekagehuset. 
På lördag och söndag var de yoga för hela slanten, både bra och underliga grejer. Jivamukti och vinyasa är favoriterna. Provade också bl.a kundalini yoga för första och sista gången, kändes mer som tortyr än njuting eller utmaning. Nej, men nu har jag provat de i alla fall ;) Tyvärr regnade det hela helgen så försöjte hålla oss i tälten och yoga så mycket som möjligt vilket känns i kroppen så här efter ;) minst 1,5 timmar x3 yoga per dag är en hel del :) FIck smakat massa god mat också. de hade både paleoställe och smoothie, kaffe etc, awesome om ni frågar mig. Fanns också ett Yogi te stånd, så köpte hem Coco te, yum! 
 
Så nu till allt strul. Regn = fugt = mobilen inte gilla = död/komatös mobil. Så det gör liksom att man kan varken komma tågtider, köpe biljett eller kolla buss tider eller ta bilder... Så inte så mycket bilder varken lördag eller söndag :( Gjorde de heller inte bättre när jag söndagkväll kom på att jag inte hade en väckarklocka och skulle upp tidigt till min första praktikdag på hjärtmedicinsk avd.... Tur man har en söt vän med extramobil som man fick bokstavligen springa och hämta ;) 
 
Utöver de vill heller inte min internetbank fungera... banken kunde inte hjälpa så nu ska jag försöka ringa någon support... 
 
Måndags då? jo jag fyllde ju 26 och min första dag på praktiken :) Det firades lite på morgonen med present från F :)  på kvällen med kära vänner och ännu flera fina presenter. Kunde inte varit gladare :)  Och så klart hade jag ju gjort kakor - paleokladdkaka och citron/kokos bitar. 
 
Igår fortsatte praktiken, läkare som sa att de kunde ringa om de hände något spännande blev aningen överaskade när jag sa att jag inte kunde bli uppringd :P dumma telefon! På eftermiddagen åkte jag och fixade den iaf, hade såååådan tur! en enkal omstart på något sätt jag inte visste man kunde gjorde att den började leva igen = överlycklig Emelie! nu är de bara banken kvar... Eftermiddagkväll bjöds de på temys vid ån och boxing och desutom en överaskningspresent, tack bästa du! 
 
hmm vad har mera hänt.... säkert massor jag glömt men idag blev de promenad med S i de fina sensommarvädret. Stötte på en apa som rymt från Zoo, så så spännande var min dag. Praktiken är annars ganska seg tyvärr, efter 3 dagar har jag kommit fram till att jag inte ska bli kardiolog.. :P 
 
ja de va en kort sammanfatting, men nu är jag tillbaka iaf! Ni lär höra mer från mig f.r.o.m nu ;) 
 
 
 
 
Balkongmys i kph
 
 
 
 
 
 
 
 
Födelsedagsfrukost 
 
 
Apa på rymmen 
 
 
 
fika, födelsedag, hjärtmedicinsk, köpenhamn, middag, paleo, praktik, promenad, yoga,

Kommentera

Publiceras ej